Die nemen wij uiterst serieus! Het kan zijn dat je een klacht heb over Gardeners’ World magazine tuinwinkel . Graag zorgen wij ervoor dat de klacht wordt weggenomen en je (weer) tevreden bent over ons! Na melding van de klacht proberen wij deze zo snel mogelijk af te handelen.
Â
Een klacht indienen
Klacht indienen door contact op te nemen met onze klantenservice:
In de navolgende gevallen vervalt het recht op garantie uiteraard: Schade als gevolg van onjuist gebruik of slijtage. Defecten of gebreken die al bekend zijn op het moment van ontvangst/aanschaf van het product.
Â
Recht op zichttermijn
Je heb het recht om de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de vervoerder.
Indien je gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via support@novitaplus.nl
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van de retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.